úterý, srpna 22, 2006

Založen blog Košutky

Ahoj, napadlo mě založit tenhle webík, když nic pořádnýho na košutce nemáme. Je to jednoduchý ale svůj účel by to mohlo splnit, tak se toho nebojte a přispívejte ostošest. :-) CHUDY

návod:
komentáře k článku stačí kliknout na "comments"
vytvoření článku a další možnosti: přihlásit se na www.blogger.com pod user: kosutka a heslo: kosutka (bezpečnost nadevše :-) a pak se tam dá dělat spousta věcí (text, fotky,...)

p.s.: zkoušejte, tvořte, je to zkušební provoz a časem se to vyladí, tzn. nevadí když někdo něco nezmákne ;-)

S pozdravem CHUDY

2 komentáře:

CHUDY řekl(a)...

Přátelé Košutky, chtěl jsem vytvořit soutěž pro pamětníky a přidat několik fotek, zda uhádnete kdy byly pořízeny. Zatím se mi nedaří fotky sem nakopírovat. Snad Mi někdo poradí jak to udělat.

Honza Dr.

Anonymní řekl(a)...

Zdeňku, tvůj popis "jak na to" mi přípravu fotogalerie z loučení Michala neusnadnil příliž práci. Připadal jsem si občas jako detektiv.

Ivo