středa, srpna 23, 2006

Fotosoutěž od Honzy Dr.

Přátelé a kamarádi,
jedná se o to v jakém roce byly jednotlivé fotografie pořízeny tak zkoumejte a vzpomínejte a až se doberete k nějakému výsledku, tak ho uveďte do komentářů. Samozřejmě s podpisem, poněvadž kdo bude po uzavírce nejblíže, jistě neodejde s prázdnou. :)


č.1č.2
č.3č.4
č.5č.6

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Super, jó to jsme byli mladý ....

Anonymní řekl(a)...

Fotky jsou pěkný, ale v jakém roce byly pořízeny? To nevím. Jedna je z oslavy Andulky padesátin, není to náhodou neslušné psát rok? Jitka

Anonymní řekl(a)...

můj typ: 2002, 2002, 2000, 2003, 2000, 1999
typuju to podle poměru vrásek těch mladejch osob na fotkách ku vráskám, který ty osoby maj teď, tak se hlavne nenastvete :-), čaues

Anonymní řekl(a)...

Takže jsem koukla do archivu a našla jsem, že fotka č.4 je z jara 2002, fotka č.6 z 2001, na ostatních nejsem, tudíž nevím - musí být tím pádem pěkně starý ;) Jitka

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem se na jedný fotce našel a je mi to hned jasný. U fota č.3 se tehdy psal květen 2001. Na ostatních jsou nějaké historické postavy slavného Plzeňského klubu.
Ivo